LONDON SNART!

london_big_ben_phone_box

Jag kanske har glömt att berätta men jag ska åka till LONDON!
OM BARA 5 dagar!
Jag ska åka till London och spela teater, om ni inte visste så spelar jag teater och vi ska sätta upp en pjäs i LONDON! OM 5 dagar!
SÅ SPÄNNANDE DET SKA BLI!

Bild 1490
Bild 1493
KISS!

I LOVE IT!

200804081119091

 

Jag har blivit helt kär i vita converse igen!
Har både haft, rosa, prickiga och regnbågens alla färger.
Men nu tycker jag vita converse är så snygga!
Så gick och köpte ett par kanske inte hinner använd dom så länge för snön kommer väl snart… får man hoppas!

PUSS!

Grönt är skönt!

Hej bloggen!

Har haft mycket att göra så ber om ursäkt att jag inte har skrivit. Snart ska jag lägga upp allt jag har köpt men nu måste jag rusa ut genom dörren .
Ska åka hem till Gordon (min pojkvän)

Ha det så bra!

Bild 1438Bild 1441Bild 1442Bild 1458Kläder idag

Svart klänning, svarta tajts, grön kofta plus grön ögonskugga!

PUSS