2012 ikväll!

Ikväll blir det bio!

2012 med min pojkvän (Gordon)

Hoppas att ni har en bra kväll! Sover över hemma hos G, orkar inte åka hem så skriver mer på söndag, ni får nöja er med dessa inlägg 🙂


Massor med pussar Jennifer


Flickvänner från förr

 

Igår var jag väldigt trött så låg hemma i min runda säng och kollade på Flickvänner från förr.
I början av filmen så tyckte jag inte att den var speciellt bra handlade mest om hur han utnyttjar kvinnor och så vidare.
Närmare slutet så fångade filmen mig, han ändrade på sitt liv helt och hållet och insåg att han har krossat tusentals kvinnors hjärtan.

( Istället för stjärnor så tar vi hjärtan)

Jag ger filmen  3 hjärtan!

PUSSAR

Spruta

Hejsan bloggen!

I torsdags så tog vi svin influens sprutan, det gjorde inte ont och jag blev inte sjuk efteråt. Däremot så har jag lite ont i armen.
Men annars mår jag prima!

Det är några som får feber efteråt men jag har klarat mig!

KISS!