1 tattoo

20110514-043656.jpg

20110514-043720.jpg

<a

Hej bloggen

Här får ni se 2 bilder på min nya tatuering. Om ni undrar vad det är för något så är det mitt stjärntecken, mitt scorpion tecken 🙂
Det tog ca 6 min, jag trodde att det skulle göra ondare än vad det gjorde. Det är svårt att förklara känslan men det kändes som en brännande, stickande känsla. Det enda som gjorde ont var när nålen nuddade skelettet. Efter att tag kändes det ingenting för då hade man vant sig vid känslan.
Efter sommaren så blir det dags för mig att göra en större tatuering 🙂

Kommentera

