What happens in Barcelona stays in Barcelona

Mycket hände i Barcelona 😀 mycket roliga saker, just nu tänker jag duscha och sova är grymt trött har inte sovit något. Men lägger upp lite Bilder men det kommer mer senare så klart:D

Om jag säger så här det var mycket bad, killar, sola och äta en massa gott… Fan va jag har skrattat under denna resa!

PS: Mannen bredvid mig på alla bilder var min största flört av killarna i Barcelona grymt snygg, och sjukt mycket muskler ❤ det var riktigt mycket passion mellan oss 😀

jag i min röda klänning

 ❤ mer bilder kommer…

Kommentera

