Min tattoo nummer 2

Hej snyggingar

Som ni vet var jag i Madrid i två veckor, jag och två andra kompisar bestämde oss för att tatuera oss 🙂 så vi hittade ett trevligt ställe i Madrid där vi alla gjorde en tatuering var. Jag gjorde en på ryggen (Corazon) står på spanska betyder (hjärta, kärlek) men för mig har den en betydligt större betydelse men tänker inte skriva det här på bloggen. I alla fall är jätte nöjd med min tatuering gjorde inte alls ont, gjorde mer ont på foten där min första tatuering sitter. 😀 woho är så glad. Här kommer några bilder på min nya tatuering 😀

I love it 😀 Corazon 😀

Kommentera

