Dance your way

Hej snyggingar

Är så grymt glad 🙂 för er som inte vet har jag dansat i hela mitt liv och älskar det det är som en liten PASSION jag har 😀 I alla fall har kollat på olika dansskolor har dansat på danskompaniet i fridhemsplan hela mitt liv ”TYP” så vill för nya mig lite :p har bestämt mig för att börja på Marikas 3 gånger i veckan vet inte hur jag ska hinna eftersom att jag går i skolan 8.30 till 17.o0 nästa varje dag plus att jag jobbar som dans lärare tre gånger i veckan. Men det blir på kvällarna jag får dansa:D

Det blir måndagar, onsdagar och söndagar 😀 hip hopp/ ragga, showdans och streetdance 😀 woho kommer bli grymt kul !

Kommentera

