Stressigt jobb!

Hej bloggen

Som ni vet jobbade jag på Experience igår till idag natt. Det var sjukt stressigt att jobba i garderoben, det kom så mycket folk vi knappt fick någon rast, vi jobbade verkligen asset av oss! haha men det var kul 😀 HAHA va så stressad att jag halkade och ramlade på golvet, gjorde lite ont men fick hjälp av en kille att ta mig upp haha 😛 efter jobbet körde Max mig, Lukas, Freddi och en annan tjej till Liljeholmen efter det tog vi oss till slussen och käkade där. Jag och Lukas var på MC klockan 5.00 på morgonen och kom hem typ 6. Idag har jag typ sovit hela dagen för var grymt trött från inatt… plus att jag är fortfarande lite sjuk. Blir aldrig frisk känns det som 😦

Kommentera

