Idioter

20110925-061920.jpg

Vissa människor är idioter. Igår kväll när jag och Lukas klev av tåget i Fisksätra och skulle gå hem så började en kille som var cirka 20 är bråka med oss utan anledning. Vi hade inte rört honom, inte pratat med honom helt enkelt inte ens sätt honom. Då han helt plötsligt började bråka med oss. Kallade mig för Hora och massa annat då Lukas stod och snackade med honom gick jag en liten bit bort. Snackade med två äldre som skulle ringa polisen vilket dom skulle ha gjort on dom inte hade dragit. Lukas fick i alla fall en fimp i ögat och typ ett slag i ansiktet. Killen ville ha åt mig för någon konstig anledning så tur att Lukas var där. Plus att det kom fler av hans kompisar så vi hade ju ingen chans. Mig kallade dem Hora och snacka en massa om att vi skulle dra därifrån. Fy fan va irriterad jag blir vilka idioter!

Kommentera

