Push ups BITCH!

Godmorgon bloggen

Idag försov jag mig, kom 15 minuter för sent till fysisk träning. Hade ingen teater idag vilket jag fick reda på när jag kom till skolan. Så extremt onödigt för mig att åka till skolan. Jag är redan hemma, hade bara lite träning efter det drog jag 🙂 Nu ska jag lyssna lite på musik, fixa låtar mixa ihop några. Jobbar ikväll så ska göra mig redo för det 🙂

Eftersom att jag bara ska träna idag och har redan gjort det så har jag på mig svarta, tajts, svart linne, och en mysig varm röd tröja över 😛 hehe håret i flätor bara just nu 😛 hehe

Kommentera

