PLUGG talk…

Äntligen hemma 🙂 usch vilken lång dag i skolan, man blir helt slut. Just nu sitter jag framför datorn och tänkte börja plugga på FÖAR (ett ämne i skolan) men vet verkligen inte hur jag ska börja. Denna läxa är extremt stor och vet inte ens vad jag ska skriva?! Eller hur jag ska skriva? USCH det jobbigast är att den ska lämnas in på torsdag och jag har inte ens börjat… Detta känns inte bra. Matte provet idag gick ganska bra! 🙂 Fy fan gillar inte läxor! Bara jobbiga!

Kände ni hur kallt det var idag, dags att börja använda en varmare jacka, extremt kallt. Snart måste jag ut i mörkret igen för då är det dags för dans 🙂

Kommentera

