Pianot

20111019-093657.jpg

Igår kväll efter att jag hade pluggat och käkat en massa taco satt jag och mamma i soffan och kollade på ”pianot” mamma har sagt till mig i flera månader att jag borde se den, men jag har varit lite anti filmen, varför vet jag inte. I alla fall igår kväll såg jag den för första gången och den är så vacker, underbar film.
Kvinnan i filmen, huvudrollen är stum och kan inte prata, hon är gift med en man som hon avskyr och blir förälskad i en annan man. En vacker hemsk historia! Men ett bra film tips!:)

20111019-093722.jpg

20111019-093753.jpg

Kommentera

