Jävla vampyr

20111109-093846.jpg

Godmorgon bloggen

Är på väg till skolan. Fy hade en jätte läskig mardröm inatt! Hemskt var helt livrädd under hela kvällen. Drömmen handlade om mig och min familj så fick vi besök av någon vän till oss som var en vampyr och jag var den enda som visste om det. Så jag försökte stoppa min familj. Vampyren talade till mig genom hans tankar så han sa till mig om du går dödar jag din familj.
Helt sjuk och konstig dröm! Fy fan läskig vampyr!

Visar lite bilder på Mi outfit idag. Bekvämt med svarta jeans, gråa skor, grå tröja och vinterjacka :):)

20111109-093854.jpg

20111109-093901.jpg

Kommentera

