Always a fight

Det här är andra gången det händer när jag och Lukas är på väg hem att några killar börjar bråka med Lukas för ingen anledning. Första gången var på bron på väg hem när någon kille vi inte ens hade sätt började bråka med Lukas och mig fast att vi inte hade gjort något, efter det kom fler av hans kompisar… detta har jag berättat om förut. Men i alla fall igår kväll när vi var på väg hem går en kille in i Lukas och börjar bråka med honom för absolut ingenting!

Jag fattar bara inte varför måste man måste bråka, när det inte gäller något? Helt plötsligt kommer det fram någon kille och börjar bråka, så extremt omoget och onödigt. Varför frågar dom alltid vart bor du? vart kommer du ifrån? Vad FAN spelar det för roll?

Jag är så trött på människor som bara letar efter bråk, det är så extremt omoget snälla väx upp! bråk var något man höll på med när man var liten inte när man är äldre och för ingenting, att en person råkar gå in i en människa innebär inte bråk.

 

xoxo Jennifer

Kommentera

