Megan fox

Ännu igen tar jag upp Megan Fox men denna gång ska jag prata lite kring plastikoperation. Jag är helt säker på att Megan Fox har gjort plastikoperationer det känns annars väldigt ologiskt, hur har hennes utseende förändrats så extremt om hon inte hade gjort plastikoperationer? För inte så länge sen tittade jag på 2 and 1/2 men där Megan Fox var med redan där var hennes utseende helt annorlunda, jag tänker framförallt på läpparna och näsan. Men är det något fel med plastikoperation? Det kan vara väldigt snyggt men är det något man vill leva med i hela sitt liv? Alltså att fylla på hela tiden och det skapar säkert ett beroende om man fixar läpparna fixar man säkert brösten. Precis som med tatueringar man skaffar en och sedan en till och så fortsätter det.

En ung Megan

Var hon snyggare innan eller efter operationerna? Eller spelar det ingen roll eftersom att hon är Megan Fox!

Kommentera

