” så är det i teaterns värld”

 

Nu ska jag berätta en historia som hände mig idag. Jag hade sovmorgon idag och var på jätte bra humör och var på väg till skolan för att kolla på en föreställning, mitt tåg var försenat så jag smsar min kompis och berättade det. Föreställningen började 13.00 när jag kom till Liljeholmen sprang jag till skolan och var utanför dörren cirka 13.01. Dörren var låst och jag fick inte komma in. Utanför står två lärare (teater lärare) så jag frågar dom om dom kan öppna så jag kan kolla på föreställningen, men självklart så skrattade dom bara och öppnade inte dörren. Folk som känner mig vet hur irriterad jag blev av detta, jag har alltså gått upp i tid och kommer 1 minut försent och jag kommer inte in, så får vända om och åka hela vägen hem igen. Jag är så fruktansvärt arg just nu och att lärarna skrattade åt mig och sa ” så är det i teaterns värld” som att jag inte vet någonting om det! FY FAN idioter!

Kommentera

