Stönet från sex!

20120108-233012.jpg

Mina grannar är så äckliga eller sex är inte äckligt men att höra andra människor så som sina granne ha sex är lite äckligt. Över mig bor det ett ungt par och jag har skrivit detta förut på bloggen men dom har alltid sex mitt på nätterna, idag var det väldigt tidigt jämförelse med andra gånger. Jag hör alltid henne stöna och idag hörde jag han stöna ! Det blir lite för mycket information om sina grannar känner jag att han skriker yes baby! Ååå!
Något jag inte vill höra. Haha undra om man ska gå upp dit och lägga en lapp i deras brevlåda ha sex tystare! Haha

One thought on “Stönet från sex!

Kommentera

