Skratt

20120119-164415.jpg

Hej bloggen

En lång dag med massor med skratt haha vad jag har skrattar idag till allt möjligt. Nu sitter jag på tåget och är på väg hem. Dags för mig att laga mat helt skälv! Hoppas jag klarar det sen måste jag också plugga vilket känns väldigt jobbigt eftersom att jag har en hel bok att läsa ut tills i morgon:o
Extremt mycket läxor dessa veckor! Herregud allt kommer precis innan vi går på praktik, jag som fortfarande inte har hittat en praktik plats. Det måste antigen vara med teater, musik eller dans. Men problemet är att jag själv jobbar så vet ju inte hur det blir med det 😮

Hoppas ni har haft en bra dag

Dricker en hunger control gott

Kommentera

