Sjuk kvinna

20120224-105311.jpg

Jag är så extremt irriterad på min matte lärare. Jag har legat i min säng sen i onsdags eftersom att jag har haft feber, ont i halsen och extremt förkyld. Jag ringde henne idag och bad henne om jag kunde göra matte provet en annan dag eftersom att jag knappt kan tänka med allt snor i huvudet. Hon säger ”ta en Alvedon så blir det bättre” ”det är bästa att du gör det idag” ”feber är inget farligt man blir ju bara lite varm” förstår du vilken människa! Fan va kul för alla andra elever att bli smittade av mig!

Idiot lärare

Kommentera

