Någon som är bra på Iphone?

Hej bloggen

Jag behöver hjälp, min mobil är helt knäpp! Jag har en Iphone 4, jag har inte kunnat använda google på mobilen på jätte länge, det går att söka och få fram bilder, men alla bilder kommer inte upp plus att jag inte kan öppna dom!?

Någon som kan hjälpa mig?

Bilden passar inte riktigt in i inlägget, men tyckte den var snygg

One thought on “Någon som är bra på Iphone?

  1. Har samma problem, tror att det beror på safaris uppdatering för det verkar vara sa pa alla iphones/ipods 😦 ❤

Kommentera

