Dark chocolate baby

Hej bloggen

Nu sitter jag hemma och pluggar innan det är dags för teater. Har upptäckt något som jag tänkte dela med er på bloggen. För några veckor sedan läste jag på en hemsida på internet (en bra hemsida) att det var bra att äta mörk choklad, att det var speciellt bra för kvinnor. Man skulle äta riktigt mörk choklad varje dag cirka en rad per dag. Efter jag läste detta har jag börjat smygätit choklad varje dag typ en bit varje dag, men jag äter ju såklart inte mörk choklad för det tycker jag är bara äckligt utan marabou choklad vilket inte kan ingå i MÖRK CHOKLAD? Nu måste jag sluta äta choklad… bara på helgerna men inte en bit varje dag hahah!

Kommentera

