Rick Genest

Innan jag går och lägger mig måste jag lägga upp denna video, en intervju med Rick Genest. Herregud vilken människa, han verkar riktigt spännande men samtidigt en aning udda, konstig. Har absolut ingenting emot alla hans tatueringar bara undrar hur man vågar ändra sitt utseende så enormt. Det var ju inga små tatueringar direkt utan extrema! Jag som älskar tatueringar men skulle aldrig kunna driva det så långt att jag skulle våga tatuera hela kroppen speciellt inte ansiktet. Det måste ha gjort extremt ont att tatuera sig kring ögonlocken.

Vill kolla på mer intervjuer med honom.

Kommentera

