Dålig uppdatering

Hej bloggen

Sorry för dålig uppdatering det har varit mycket idag. Det blev en tidig morgon med rep inför föreställningen vi hade klockan 13:00 idag. Efter föreställningen åkte jag snabbt hem och duschade. Efter det träffade jag Zandra inne i stan. Zandra gjorde sin andra tatuering idag i skanstull. Det blev en jätte fin tatuering kul att vara med.
Efter hennes tatuering drog vi och käkade, efter det åkte jag snabbt till dansen. Just nu sitter jag på tåget på väg hem, riktigt trött. Måste sova mycket så jag orkar festa galet hela helgen!:)
Lite bilder från Zandras tatuering snygg!

20120405-201902.jpg

20120405-201912.jpg

Kommentera

