EGO

Hej snyggingar

Om ni har läst inlägget innan kan ni förstå att man var rätt så irriterad på situationen över nattklubben ROSE. I alla fall natten fortsatte, jag och Z drog vidare. Det var inte mycket som hade öppet eftersom att klockan var så mycket. Jag och Z började vandra från Odenplan och sedan neråt passerade Rådmansgatan och närmade oss Hötorget. Helt plötsligt ser jag en skylt där det står BAR, jag och Z drar oss dit och hör sedan dunkande musik. EGO nattklubb stod vi vid, jag eller Z hade aldrig varit där tidigare men eftersom att vi inte hittade något annat så slank vi in. Helt okej ställe, bladning av låtar samt mycket svensk musik (gammal svensk musik) mysig, fräsch lokal. Något jag och Z upplevde denna kväll var en annorlunda kultur. Jag har aldrig tidigare varit på EGO så vet inte om det är så här varje kväll eller om det bara var ikväll. Denna kväll vi var på EGO var det extremt mycket bisexuella människor, samt par (lesbiska och bögar) jag som går i en ESTET klass (Teater) känner många bögar men inte så många lesbiska, har definitivt ingenting emot det men det var lite annorlunda att blev uppraggad av en brud, inte för att det hända men visst fanns det blickar på både mig och Z. I alla fall det var kul att uppleva något nytt. Jag kände mig väldigt straight när jag var där och saknade min LUKAS 🙂 Men det var absolut roligt.

Kommentera

