Lördag

20120421-233033.jpg

Det blev en annorlunda lördag. Jag skulle ha åkt till Sigtuna 8:20 i dag men det blev inte så, alldeles för trött och sliten. Om jag hade åkt till Sigtuna skulle jag gått upp vid 6, vilket inte kändes bra efter en sen jobb dag igår.
Det blev en sovdag idag, samt en cykel tur sedan massor med filmer.
En riktigt lugn lördag, riktigt skönt. Så extremt mycket plugg till nästa vecka så måste fixa ihop allt. I morgon blir det också jobb.. Vilket jag inte direkt känner för eftersom att jag är helt slut, har varit för mycket dom senaste veckorna.
I alla fall nu ska jag fortsätta kolla på tv sen sova:) bjuder på en bild från idag 🙂

Kommentera

