Dagens bilder

Hej bloggen

Har haft en riktigt trevlig start på denna lördag. Vaknade solade lite på balkongen, åt frukost sedan kom Lukas på besök med hans lillasyster Marissha, vi gick till parken en stund och hade lite roligt sedan gick vi hem igen. Just nu sitter jag framför datorn och tänkte lägga upp bilderna jag tog idag 🙂 ikväll funderar jag på att dra ut och festa, då blir det bättre och snyggare bilder. Idag orkade jag inte sminka mig så körde på ett par stora glasögon och flätor 🙂

KRAM


Kommentera

