Bild

Dålig uppdatering

20120502-095443.jpg

Hej bloggen

Dags art börja skriva igen på bloggen var ett tag sedan. Hoppas ni hade en bra Valborg min var helt okej:) föresten som jag skrev i bloggen längre ner om att göra håret blondare inför sommaren, gå tillbaka till min naturliga hårfärg är nu gjord. I måndags spenderade jag 4 och en halv timme hos frisören. Första gången blev inte slingorna bra så vi fick göra mer slingor för att få bort den bruna färgen. Kul med något nytt bara längtar tills mitt hår blir min naturliga färg BLOND alltså ljusare blond än vad jag har nu.
Nu är jag på väg till skolan kommer komma lite sent

Ha en bra dag!

Kommentera

