HEJ IGEN

Hej bloggen

Extremt dålig uppdatering av mig, jag vet… Mycket har hänt under dessa dagar så har inte varit på humör för att skriva. igår kväll var jag ute och festade stort det blev en riktigt rolig kväll tills jag blev extremt trött och bara ville hem och sova. Vi var ett härligt tjejgäng. Idag har jag vandrat omkring på stan med mami, letat efter en studentklänning men har inte hittat någon. SÅ typiskt, man hittar aldrig något när man letar som mest efter det…. Jag vet inte hur jag ska göra för studenten. Tänkte i alla fall köpa ett par dyra JC skor 😀 Om ni har några tips på bra hemsidor eller några butiker med snygga studentklänningar så skriv gärna 😀

Kommentera

