Bild

If you look good you feel good

20120530-102632.jpg

Hej bloggen

Igår var det min studentskiva de va riktigt roligt, vi dansade hela natten och drack kanske lite för mycket. Men det va riktigt grymt! Vi klämde ihop oss i en taxi och drog hem senare på kvällen. Idag känner jag mig helt slut men om några timmar ska jag hoppa på ett flak. Lukas tar studenten idag så ska åka flak med honom och några till! 🙂
En bild på mig igår. Har mer bilder då man ser vad jag är utklädd till:)

Kram

Kommentera

