Städning

 

Städning är inte direkt min grej, men idag var det dags att städa ordentligt 😀 Jag och Lukas jobbade hårt tillsammans. Jag har till och med möblerat om så det känns mycket större. SÅ fräscht med ett fint rum 😀 tyvärr har jag inga för och efter bilder men tro mig ni vill inte se hur det såg ut innan, men lägger upp en bild på hur rummet ser ut nu. Är så nöjd! Älskar när det är rent! Hela dagen idag har jag och Lukas städat, nu är det dags för en dusch och sedan kolla på en bra film 😀

 

KRAM

One thought on “Städning

Kommentera

