22.46

Hej sötnosar

Jag sitter uppe och funderar över allt kring resan i morgon, kan inte fatta att jag åker. Är inte nervös men känner mig orolig över att jag har tagit med mig allt, 4 galna brudar ska ut på en galen Barcelona resa detta kan sluta riktigt galet 😀 Sorry om jag kommer med samma outfit bilder men jag tog dessa bilder när jag var på landet och tycker dom är så fina och just nu sitter jag osminkad med krämer i ansiktet så inte så vackert att visa bild på de direkt. Uppdaterar lite i morgon innan resan och sedan i Barcelona 😀

KRAM 

Kommentera

