Baby Gone Loco

Hej snyggingar 

Förlåt för dålig uppdatering, nu ska jag bättra mig! 😀 Sista dagen på jobbet i morgon vilket känns skönt, min bruna färg från Barcelona börjar försvinna vilket känns fruktansvärt 😦 Ska lägga upp mer outfit bilder ska ta några i morgon om jag hinner innan jag drar till jobbet. Som ni kanske vet eller vissa av er så är jag allergisk mot hundar, jag älskar hundar och har alltid velat haft en. Nu när jag är större och kan ta hand om mig själv har jag bestämt mig för att köpa en allergi hund. Jag har en ras som jag tycker är så söt, vit lurvig sak med två svarta ögon och en svart näsa. Ska åka och kolla på några valpar någon dag men det kostar cirka 10-15.000 för en valp så det är inte direkt billigt. En Bichon Frise vill jag ha, så söta! 😀

Kommentera

