Tisdag

 

Springer runt i lägenheten och fixar allt i sista sekund innan jag drar ut ikväll, ikväll ska jag fria min kompis TOVE 😀 det kommer bli riktigt roligt 😀 Tog några bilder från datorn inte så bra bilder blir aldrig det, ljuset suger. Ska ta några outfit bilder om jag nu kan svårt att ta kort på sig själv :p  Jag ska lägga in detta inlägg på engelska också jag har sett att jag har många läsare runt om i världen, kör på google translate annars blir det för jobbigt. 

Ha en underbar kväll 😀 

 

Running around in the apartment and get you all in the last minute before I go out tonight, tonight I will free my friend TOVE: D it will be really fun: D Took some pictures from the computer it’s not so good pictures, the light sucks. Will take a few outfit pictures if I can be hard to take pictures of herself: p I’ll put this post in English too, I’ve seen that I have many readers around the world, i do it on google translate otherwise it will be too strenuous.

Have a wonderful evening: D

Kommentera

